torsdag 22 oktober 2009
Jag börjar få vänner på facebook:)
Det är inte så att jag aktivt söker nya vänner på facebook. De som jag sökt mig till är Jultomten och Kontra Kultur. Alltså sådana typer som inte direkt går att koppla till något namn. Väl vän med Kontra Kultur har jag nu börjat få en liten vänkrets. Vi får se var det hela slutar...
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)

Inga kommentarer:
Skicka en kommentar